Bu eğitimin temel amacı, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Çağrı Merkezi Temsilciliği hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesini ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.
İş hayatına yeni atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar
Kendisini çağrı merkezi uzmanlığı alanında geliştirmek isteyenler,
Çağrı merkezi uzmanlığındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler,
Telefonda müşteri ile bağlantıda olan kişiler katılım sağlayabilirler.
Eğitim İçeriği
- Çağrı merkezi kavramı
- Çağrı merkezinin önemi
- Başlangıçtan günümüze çağrı merkezi
- Çağrı merkezinde sunulan hizmetler
- Çağrı merkezinde hizmet kanalları
- Çağrı merkezleri terimleri
- Müşteri temsilcisi görev tanımı
- Etkin Dinleme
- İkna süreci ve ikna yöntemleri
- Çözüm odaklılık
- Müşteri Hizmetinde olumlu dil kullanmak
- Telefonla iletişim
- Gelen Çağrı Etkili İletişimi
- Geri Arama sırasında uyulması gereken kriterler
- Müşteri profilleri
- İtirazlarla başa çıkmak
- Müşteri Memnuniyeti
Bu eğitim İstanbul NLP Akademi iş birliğiyle gerçekleştirilmektedir. Ayrıntılı bilgi ve kayıt için : https://www.istanbulnlp.com.tr/uzmanlik-programlari/cagri-merkezi-musteri-temsilcisi-sertifika-programi
İletişim: 0216 467 03 99