Eğitim Tarihi
-
-
-
Eğitim Süresi
3 Gün
Eğitim Günleri
Hafta içi - Hafta sonu
Eğitim Yeri
İstanbul NLP Akademi / Caddebostan - Kadıköy
Eğitim Ücreti
Eğitim ücreti için iletişime geçiniz.
Eğitimin Amacı
Bu eğitimin temel amacı, Misafir Karşılama Hostesliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Misafir karşılama hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesine ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.
Kimler Katılabilir
İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,
Kendisini misafir karşılama hostesliği alanında geliştirmek isteyenler
Misafir karşılama hostesliği alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler
Son Başvuru Tarihi
Kontenjan
Maximum: 20
Eğitim İçeriği
- Müşteri Kavramı
- Müşteri Beklentileri
- Müşteri Tipleri
- Müşteri Tiplerine Uygun
- Müşteri Tiplerine Uygun İletişim
- Kişiler Arası Etkili İletişim
- Beden Dili ve Mimiklerin Kullanımı
- Müşteriyi Yönlendirme
- Görgü ve Nezaket Kuralları
- İmaj Yönetimi
- Müşteri Memnuniyeti
- Etkin Dinleme
- Güzel Konuşma ve Diksiyon,
- Zorlu Müşterilerle Başa Çıkma
- Problem Çözme Becerileri
- Uygun Uğurlama
Bu eğitim İstanbul NLP Akademi iş birliğiyle gerçekleştirilmektedir. Ayrıntılı bilgi ve kayıt için : https://www.istanbulnlp.com.tr/uzmanlik-programlari/yeditepe-universitesi-misafir-karsilama-hostesi-sertifika-programi
İletişim: 0216 467 03 99