Eğitim Tarihi
-
-
Eğitim Süresi
3 Gün
Eğitim Günleri
Hafta içi - Hafta sonu
Eğitim Yeri
İstanbul NLP Akademi / Caddebostan - Kadıköy
Eğitim Ücreti
Eğitim ücreti için iletişime geçiniz.
Eğitimin Amacı
Bu eğitimin temel amacı, Yüzyüze veya Paket Servis Elemanlığı ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Servis Elemanlığı hakkındaki temel süreçlerin ve uygulamaların ayrıntılı bir şekilde öğrenilmesini sağlamak; Öğrenilenlerin hayata geçirilerek ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.
Kimler Katılabilir
İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,
Kendisini Servis elamanlığı alanında geliştirmek isteyenler
Servis elamanlığı alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler
Son Başvuru Tarihi
Kontenjan
Maximum: 20
Eğitim İçeriği
- Müşteri Tanımı
- Müşteri Beklentileri
- Müşteri Tipleri
- Kurum Kültürü
- Servis Elemanlığı Kavramı
- Takım Çalışması
- Ürün Servisi
- Paket Servis
- Temizlik ve Hijyen Kuralları
- Beden Dili ve Mimik jestlerin Kullanımı
- Müşteri Memnuniyeti
- Etkin Dinleme
- Güzel Konuşma ve Diksiyon
- Zorlu Müşterilerle Başa Çıkma
- Güzel Uğurlama
Bu eğitim İstanbul NLP Akademi iş birliğiyle gerçekleştirilmektedir. Ayrıntılı bilgi ve kayıt için : https://www.istanbulnlp.com.tr/uzmanlik-programlari/yeditepe-universitesi-servis-elemani-sertifika-programi
İletişim: 0216 467 03 99