TİCARET UZMANLIĞI

Resim
Eğitim Tarihi
-
-
Eğitim Süresi
40 Saat
Eğitim Günleri
Cumartesi
Eğitim Saatleri
09:00 ~ 14:00
09:00 ~ 14:00
Eğitim Yeri
Online Eğitim
Eğitim Ücreti (TL)
4750
Eğitimin Amacı

Ticaret Bakanlığı’nın paylaştığı “E-Ticaret’in Genel Ticaret İçindeki Oranı” 2021 yılında %20’lere kadar yükseldi. Amerika’da bu veriler ise sektöre bağlı olarak %28’e kadar yükselmektedir.

E-ticaret içerisinde yer alan ürün, stok, depo, ödeme yöntemleri, müşteri, CRM, marketplace, sosyal medya, dijital pazarlama alanlarını tam anlamıyla anlamak ve uygulayabilmek e-ticarette başarıyı getirmektedir. E-ticaret farklı parçaların bir araya gelmesinden oluşan bir bütündür.

E-ticaretin her alanında uzman yöneticilerden hem işin nasıl yapıldığını hem de kendi deneyimlerini dinleyeceğiniz 5 haftalık “E-Ticaret Uzmanlık Eğitim Programı” Kur Akademi ve Yeditepe Üniversitesi iş birliği ile sizlerle buluşuyor.

 Sen de geç kalmadan hemen başvur ve e-ticaretin fırsat alanlarını ve doğrularını en tecrübeli yöneticilerden öğren.

Kimler Katılabilir
  1. Öğrenci ve Yeni Mezunlar: E-Ticaret alanında kariyer düşünen öğrenci veya yeni mezun kişiler eğitim sonunda işlere rahatlıkla başvuru yapabilecek seviyeye gelebilecek.
  2. Perakende Uzmanları: Geleneksel perakende alanında çalışanlar eğitim sonunda çalıştığı yerde e-ticaret departmanı kurulması ve geliştirilmesi konusunda öncü olabilir.
  3. Yöneticiler: Bir şirket veya ekip yönetenler e-ticaret eğitim iş sonunda doğru soruları sorup analizleri doğru bir şekilde yorumlayabilecek
  4. Kendi İşini Yapanlar: Instagram, pazaryeri veya kendi web sitelerinden satış yapan küçük veya orta ölçekli işletme sahipleri eğitim sonunda performansını arttırabilecek çalışmaları yönetebilecek

 

Yeditepe Üniversitesi Çalışanları, Öğrenciler ve Mezunlarına Özel % 50 İndirim Uygulanacaktır.

Son Başvuru Tarihi
Kontenjan
Min:15 Maks:30

GİRİŞ | E-Ticaret’in Geleceği ve Teknolojisi

 

Giriş | E-Ticaret Bootcamp Giriş

  • E-Ticaret’in geçmişi ve geleceği
  • Dünya’da kullanılan Teknolojiler
  • Dünyada’da E-Ticaret Rakamları
  • Eğitim Hakkında Bilgilendirme

 

1.HAFTA | E-Ticaret Yönetiminde Neleri Bilmeliyiz?

 

1.Ders | E-Ticaret’e Nereden ve Neden Başlamalıyım?

  • E-ticaretin temelleri
  • E-ticaretin bileşenleri
  • E-ticaret pazarının hacmi ve büyümesi
  • E-ticarette takip edilen hedefler

 

2.Ders | E-Ticaret’te Kullanılan Hazır ve Özgün Çözümler

  • E-ticarette websitesinin önemi
  • E-ticarette websitesi seçerken ve kurarken dikkat edilmesi gerekenler
  • E-ticarette hazır çözümler
  • Websitesinin maliyetleri ve fonksiyonları
  • Website yetenekleri ve teknolojileri

 

3.Ders | Ürün & Pazar Analizi & Fiyatlandırma

  • E-ticarette ürün seçimi ve pazar rekabeti
  • E-ticarette planlama & stok ve fiyatlandırma
  • E-ticarette ürün yönetimi ve içerik
  • E-ticarette P&L takibi

 

2.HAFTA | E-Ticaret’te Ürün & Depo & Lojistik Seçimi

 

4.Ders | Depo ve Lojistik Çözümleri

  • E-ticarette ürünün doğru stoklanması ve hızlı gönderilmesi
  • E-ticarette depo maliyetleri
  • E-ticarette lojistiği optimize etmek için kullanılan metrikler
  • 3rd party çözümlerin seçimi ve yönetimi

 

5.Ders | Ödeme Çözümleri

  • E-ticarette kullanılan ödeme yöntemleri
  • E-ticarette 3rd party ödeme çözümleri
  • E-ticarette kapıda ödemenin avantaj ve dezavantajları

 

6. Ders | Ürünü En İyi Şekilde Nasıl Anlatabilirim?

  • E-ticarette görselin önemi
  • E-ticarette fotoğraf çekimi ve maliyetle optimizasyonu
  • E-ticarette styling, dekupe, mankenli çekim
  • E-ticarette banner tasarım süreci

 

3. HAFTA | E-Ticaret’te Müşteri Segmentasyonu | CRM

 

7. Ders | Müşteriniz Kim ? | CRM Verilerini Analiz Etme

  • Müşteri nedir? CRM nedir ? ( Analitik, Operasyonel, Sosyal CRM )
  • Neden CRM ? Temel CRM KPI’ları ( Strategy & Importance )
  • CRM yol haritası ( Müşteri tekilleştirme, zenginleştirme, UX )
  • Müşteri deneyimi nedir ? CRM’in yeri ve önemi
  • Sadakat Yönetimi
  • Bonus: Bütünsel örnekler ( Teorikten pratiğe )

 

4. HAFTA | E-Ticaret’te Yurtiçi ve Yurtdışı Marketplace Süreçleri

 

8.Ders | Marketplace Seçimi ve Optimizasyonu | E-İhracat

  • E-ticarette pazaryerinin önemi
  • Pazaryerlerinin markalar için avantaj ve dezavantajı
  • En çok tercih edilen yurtiçi ve yurtdışı pazaryerleri
  • Pazaryerine özel ürün seçimi ve tanıtılması
  • Rekabette öne çıkmayı sağlayacak geliştirmeler
  • Kargo ve iade süreçleri
  • Pazaryerlerinde müşteri memnuniyeti ve yorumların önemi

 

9.Ders | Pazaryerlerinde Rakip Analizi ve E-İhracat

  • Pazaryerinde ürün analizi
  • Pazaryerinde rakip analizi
  • Yurt dışında fullfilment, cross border , exworks business modelleri
  • E-ihracat modelleri ve avantajları

 

5. HAFTA | E-Ticaret’te Performans Pazarlama

 

10.Ders | Performans Pazarlamanın Fark Yarattığı Noktalar

  • Marka pazarlama ile performans pazarlama arasındaki fark
  • Performans pazarlama için önemli olan metrikler
  • E-ticarette önemli olan metrikler ve yorumlama
  • Satın almanın karmaşık dünyası
  • ATL ve BTL nedir?

 

11.Ders | Google Arama Motoru ve Meta Reklamcılığında Optimizasyon

  • Google Ads reklam kurulumu
  • Meta Business Manager reklam kurulumu
  • Reklam optimizasyonunda dikkat edilmesi gerekenler
  • Retargeting reklamların önemi
  • İdeal kampanya yapısı
  • Pazarlama stratejisi oluşturma
  • Reklamların öğrenim süreci

 

12.Ders | Etengresyon & Analiz & Raporlama

  • Google Tag Manager ile teme kurumlar
  • Google Analytics kurulumu
  • Google Analytics’te önemli rapor ve metrikler
  • Google Analytics’ten içgörü çıkarma
  • E-Ticaret kurulumu ve raporları
  • Google Data Studio’da görselleştirme
  • Dinamik rapor hazırlama

 

6. HAFTA | Teorikten Pratiğe | Deneyim Haftası

 

Sektöre damgasını vuran öncü profesyonellerden şapşahane deneyimlerle dopdolu bir hafta sizin için hazırlanıyor…

 

ÖNEMLİ NOTLAR:

 

Eğitim ücretlerine KDV dâhildir.

Genel katılıma açık eğitim ve sertifika programlarının açılması için yeterli kontenjanın sağlanması gerekmektedir.

Eğitim açılış kontenjan sayısı sağlanmadığı durumlarda KUR Akademi, programı açmama hakkını saklı tutar.

KUR Akademi, duyurusunu yapmış olduğu eğitim veya sertifika programlarının tarihlerini değiştirme hakkını saklı tutar. Eğitim ve sertifika programlarına kaydını yaptırmış olan katılımcılar değişikliklerden önceden haberdar edilecektir.