UI / UX UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI

Resim
Eğitim Tarihi
-
Eğitim Süresi
44 Saat
Eğitim Günleri
Pazartesi
Çarşamba
Perşembe
Eğitim Saatleri
20:00 ~ 22:00
Eğitim Ücreti (TL)
6600
Eğitimin Amacı

Günümüz trend mesleklerinden olan UI / UX süreçlerini katılımcılara aktarmak ve dijital ürün geliştirebilmelerine olanak tanımaktır.

 

Program Kazanımı:

  • Mobil uygulama tasarlayabilmek,
  • Web uygulamalar tasarlayabilmek,
  • Kullanıcıyı ve hedef kitleyi tanıma,
  • Kullanıcı odaklı ürün geliştirme,
  • Problem odaklı tasarım üretebilmek.
Kimler Katılabilir
  • Jr. UI Tasarımcıları,
  • Jr. Grafik Tasarımcılar,
  • Jr. Web Geliştiriciler,
  • Jr. Proje Yöneticileri,
  • Sıfırdan UI / UX süreçlerini öğrenmek ve kendisini geliştirmek isteyen herkes.
Son Başvuru Tarihi
Kontenjan
Min :10 Max:22

1.Temeller

– UI Nedir?

– UI Designer Ne İş Yapar?

– UI Designer Olmanın Şartları?

– Temel Tasarım Prensipleri

– Trend Temelleri

– Moodboard ve Araştırma Süreçleri

 

2.Temel Giriş

– Mobil ve Web UI Kavramları

– Etkileşim Tasarımı İlkeleri

– UI Elemanları Nelerdir?

– UI Elemanları Nasıl Oluşturulur?

– iOS ve Android Kütüphanelerini İnceleyelim

– Web UI İnceleyelim

 

3.UI Giriş

– UI Research Süreçleri (Etkileşimli)

– Wireframe Nedir, Nasıl Oluşturulur? (Etkileşimli)

– Wireframe UI Sürecine Nasıl Aktarılır?

– UI Component Süreci Nedir?

– UI Component Oluşturma Aşaması (Etkileşimli)

 

UX Eğitim Müfredatı

1.Temeller

– UX Nedir?

– UX Designer Ne İş Yapar?

– UX Designer Olmanın Şartları?

– Temel UX Prensipleri

– UX Trendleri

 

2.Temel Giriş

– Kullanıcı Araştırması Nedir?

– Kullanıcı Araştırması Nasıl Yapılır? (Etkileşimli)

– Kullanıcı Araştırması Teknikleri Nelerdir?

– UX Araştırma Yaparken Nelere Dikkat Edilmelidir?

 

3.UX Giriş

– Kullanılabilirlik Testi Nedir?

– Persona Nedir?

– Persona Oluşturma Aşamaları (Etkileşimli)

– Fikir Geliştirme Aşamaları

– UX’in UI Sürecine Geçirilme Süreci

 

FIGMA Eğitim Müfredatı

Tamamı Etkileşimli

1.Figma’ya Giriş

– Figma Nedir?

– Figma Nerelerde Kullanılır?

– Figma Araçları Ne İşe Yarar?

– Figma Arayüzünü Tanıyalım

 

2.Temeller

– Plugin Kullanımı

– Renk ve Tipografi Oluşturup Kütüphane Yaratmak

– Prototip Nasıl Oluşturulur?

– Takım Oluşturma ve Paylaşım Yapmak

– Görsel Export İşlemleri – Döküman Paylaşmak

 

3.Figma Kullanalım

– Component ve Master Component Oluşturma

– Variants

– Auto Layout

– Figma Mirror

– Design System Oluşturalım